mitt andra jag

jag mår så bra när bexx och jag sitter framrför datorn och sjunger tillsammans. låtar med kiss, ramones, pistols, mötley. karaoke.

jag har inte vågat sjunga på flera år. innan så kändes det okej. jag menar... punk. det får låta som det vill. bara jag har kul. men sen så slutade allt det där... tills för några månader sedan. och nu, mer än nånsin, sitter bexx och jag och sjönger ihop och det är så kul! hon försöker lära mig olika saker. säger att hon är min sångcoach. haha. lär mig sjunga ut. är det nånting jag kan så är det sjunga ut. men det där... lugna, försiktiga, det kan jag inte. jag ser mig själv som johnny rotten musikaliskt sett. och jag sjunger med bexx som snart kan ta alla toner som amy lee från evanescence. hon sjunger så förbannat vackert!
men jag vågar. för det är så kul.


jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Beccie Doll

Yeah, det är kul att sjunga. När man är på humör, haha.

<3

2008-10-23 @ 17:32:28
URL: http://bdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0