overklighet fast ändå inte

jag mår så konstig. imorse var jag lycklig. verkligen lycklig. jag satt med hundarna i parken, lutad mot ett träd och såg på löven som blåste i vinden. det gav mig ro, och lugn.
sen låg jag i sängen och läste tills jag blev trött och inte orkade vara vaken längre. när jag vaknade igen kändes allting konstig. obehagligt. promenaden blev en skräckpromenad fastän det var skönt att gå i mörkret. jag var arg. förbannad. såg en kille som gick förjävligt fult och kände för att slå ned honom.

sen såg jag på one tree hill och kände mig bara uttråkad och när mouth kysste millicent var jag redo att spy. och till gossip girl hade jag nära till tårar flera gånger.

så fort jag tänker på att jag borde äta får jag ångest. jag har inte ätit mat idag. bara mandariner, miniyoghurtar och chips. idiotiskt.

och när dan i one tree hill sa att han hängt sig men att snöret gått av... då kände jag att det kanske var grejen. jag fattar inte att jag ens skriver det här. det är inte min stil. och jag vill inte att folk ska oroa sig för mig. då blir jag bara förbannad. det finns vettigare saker att oroa sig för.

jag vet inte vad jag gör. hur jag mår. kanske borde jag ta sobril men jag vet inte om det kommer ha nån verkan på det här. jag är så förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Frida

2008-10-27 @ 07:43:47
Postat av: Frida

sötnos :( jag finns här

2008-10-27 @ 07:45:21
Postat av: emma

du dom där theralenen du pratade om... jag aknske kan hämta dom idag eller nåt?

2008-10-27 @ 09:25:46
URL: http://extremebehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0