varning: babbel som fan

jag hämtade ut min fejkskinnjacka idag som jag köpt från tradera. den är skitsnygg, men sitter tajt som ett aber. känns nästan som jag skall kvävas, i alla fall när jag sitter ned med den på. nåväl, bara ännu en anledning att kämpa mig ned lite mer i vikt. jag vill kunna ha en tjock tröja under den.

idag är jag på krigsstigen. när jag var och handlade med mamma morrade jag på om allt möjligt. speciellt gubbjäveln som glodde på mig och fjortisbrudarna i kön framför mig som bara stod och babblade om nån kille som inte hade ringt. jag tänker aldrig bli sån. låta en kille - eller tjej för den delen - påverka mig så mycket att jag inte kan tänka på annat.
okej, nu tycker väl ni att jag är en hycklare med tanke på hur besatt jag var av jävla manson-look-a-liken patric i somras. men jag var ändå inte sådär. inte sådär idiotisk som dem där brudarna. och hela grejen med den patric var att han missuppfattat mig så otroligt mycket. och så höll han på och... var dum. typ, dissade ibland, dissade inte ibland. fast nu babblar jag som fan om honom. fast btw, han borde känna sig stolt. det är inte många killar jag skrivit låtar om (det är nog faktiskt bara han) fastän låten mest handlar om hur jag skjuter skallen av honom ;)

nåväl, babbelmana. dags att resa mitt jävla arsel. tänkte dammsuga lite innan pussgurkorna kommer ikväll. blir dock bara linda och ollonet, då frida är förlamad av ångest :/ men, men. på med guns n roses på hög volym och igång med dammsugaren.

bollocks

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas att ni hade det trevligt. Ledsen att jag aldrig kunde komma iväg:( nu har det dock släppt.

2008-10-25 @ 03:44:11
URL: http://eldfageln.blogg.se/
Postat av: mana

oh, skönt att höra så jag slipper gå omkring och oroa mig för dig idag igen <3

2008-10-25 @ 12:56:38
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0