Det blir så

Jag tänker isolera mig nu. Bara träffa Bennie och Sofia - de två människor som står mig närmast här i världen. Jag kommer troligtvis inte svara på sms och inte heller på kommentarer i bloggen. Kanske kommer jag blogga, få ur mig tankar och funderingar, men jag är inte ute ur isolationen förrän jag säger till.

När det gäller andras bloggar kommer jag främst läsa dem vars författare är viktiga för mig. Ingen får ta det personligt, för just isoleringen handlar enbart om mig. Jag måste växa mig starkare. Reda ut saker och ting. Ta tag i både mig själv och mitt liv.

Kanske kommer jag använda Twitter mer än vanligt. Vad jag skriver där ser ni här bredvid och om ni inte vill klicka er in på min blogg för att se om jag twittrat nåt kan ni alltid välja att följa den på just Twitter.

Så ses vi när jag är starkare.

Kommentarer
Postat av: elinleticia

Helt ok, vi som älskar dig vet när du behöver göra så här. Om det är något - tveka inte att skicka ett sms. Jag finns alltid där för dig.

2009-04-01 @ 22:53:24
URL: http://smuleliten.blogg.se/
Postat av: Pat Punkt

Behöver man reda ut sig själv så behöver man ta sig tid att kontemplera och tänka..Hoppas du löser dina knutar!

2009-04-02 @ 14:36:02
URL: http://hispaliv.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0