Uppdatering

Antar att det är dags för en uppdatering gällande min isolering. Jag skulle gissa på att jag är långt ifrån redo att sluta med "isoleringen." Under de senaste dagarna har jag mått så pass dåligt att jag stundvis varit rädd för mig själv. Speciellt i fredags kväll. Satt och skrev brev till Scar i Kanada och kunde inte sluta tänka på hur jag skulle kunna ta livet av mig.
Idag känner jag mig bättre, men jag vet att situationen som den är just nu är ohållbar. Jag skall sätta mig och skriva ned allting som komplicerar mitt liv och sedan försöka finna en lösning på det. Det är vad jag borde ägna den här isoleringen till. Jag måste ta mig upp ur det här helveteshålet snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är stark. Glöm inte det, vad som än händer

2009-04-05 @ 18:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0