Ångest och ap-psykon

Jag hade extrem ångest förut. Linda kom hit och vi spelade fia med hutt och planerade att bli fulla och gråta. Efter lite alkohol var jag så körd av ångest att jag inte kunde tänka på annat än att åka och träffa mr Borderline och ta emot vilka tabletter han än skulle ge mig.

Vi tog ett bad och ångesten blev bara ännu värre och jag skickade massa sms till Sofia och förklarade massa saker om hur jag känner. Hon sa åt mig att ta sobril vilket jag gjorde och nu äntligen kan jag andas och existera igen. Sitter här vid datorn och käkar choklad medan ap-psykot Linda ligger i sängen och läser. Det kan nog bli en bra avslutning på kvällen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0