Att diskutera

Jag gillar att diskutera. Väldigt mycket faktiskt. Däremot försvinner hela tjusningen med det hela när den man "diskuterar" med säger att man bara är ute efter bråk eftersom man har en annan åsikt. Ännu värre när personen i fråga hela tiden försöker dumförklara en. I mina svagare stunder slår sånt ned mig totalt. Ofta vågar jag inte diskutera med människor som inte känner mig och vet på ett ungefär hur jag fungerar. Idag är jag dock ganska stark och ser mest med ro på det hela.

P.S. Kan nån berätta för mig vad FTW står för? Danke.

Kommentarer
Postat av: Lilith

Det betyder For The Win.

Man brukar använda det mycket i spelsammanhang. :)

2009-02-05 @ 14:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0