bästis & ex



jag mår itne alls bra just nu. har druckit öl, men jag är inte full, så ge fan i att skylla på det. jag är orolig för min bästa vän och min flickvän sover alltid när jag går sönde.r lyssnar på sisters of mercy som alltid är underbar, men just nu känns som det bästa bande tnånsin. 'även om det påminner alldeles för mycket omkinesen.

på tal om kinesen; syd, om du mot all förmodan läser det här. jag har hört saker från linda osm jobbar med din flickvän malin. hon har sagt dumma saker om dig. fan ta henne. du svek mig som helvete men jag vill fan aldrig att du skall lida ochjag vill verkligen itne att mlain skall trycka ned dig. hon har pratat om dig på jobbet, swagt saker som gjorde både mig och mamma rasande. låt henne inte tro att hon är så mycket bättre än dig, för det är hon inte. jag vet att du aldrig ville såra mig. och det har egentligen inegtning med det här att göra. just nu vill jag bara att du skall må bra och att din flickvän skall älska dig och uppskatta dig för den du är. så fan ta henneom hon sårar dig.

well. jag borde försöka sova. om jag har tur kommer bästis hit imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0