Bröllop

Jag ska på Bröllop i juli. Det är min kusin Thomas som skall gifta sig. Det är en vacker plats där de skall viga sig, jag minns dock inte var. Inte nära Örebro i alla fall. När jag tittar på bilderna blir jag alldeles... harmonisk. Kyrkogården är underbar och bitar av kyrkan är från 1300-talet. Bröllopsfesten kommer vara vid en Herrgård som också är otroligt vacker med fina omgivningar. Jag är redan nu livrädd och vet inte om jag faktiskt kommer klara av att vara med, men jag vill verkligen. Om jag åker dit kommer jag finna kraft från naturen, det vet jag. Och Hecate kommer finnas där och vaka över mig. Och jag kommer ha massa Sobril och mina föräldrar där. Jag borde klara det. Jag hoppas det verkligen. Jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0