Ett litet hål av trygghet

Så, hur mår jag idag då? Bättre än igår. Hela gårdagen var... inte verklig och ärligt talat har jag minnesförluster därifrån och det är nog lika bra att ha det så. Idag ska jag bara försöka läsa och lyssna på musik som stärker mig. Jag kan aldrig få nog av NIN. Trent Reznor är min ängel. Marilyn Manson är min gud (ja, jag var tvungen att få in honom däri). Jag har ont i magen och känner mig orolig, men idag är det i alla fall hanterbart. Bennie kommer hit efter skolan, tackgodegudtyp, och imorgon vill Linda supa sig full med mig. Det kan nog bli bra. Fast egentligen skulle jag vilja krypa ned i ett hål, med böcker och musik och hundarna hos mina föräldrar, och inte komma tillbaka förrän jag är starkare än nu och vet mitt eget värde. Det är ett helvete att vara tillsammans med någon när man inte finner något av värde hos sig själv och hela tiden även tvivlar på sin egen förmåga och intelligens. Jag måste helt enkelt bli starkare.

Kommentarer
Postat av: linda

Du måste inte supa om du inte pallar. Jag kan göra det själv :)

2009-02-10 @ 16:45:06
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: mana bollocks

jag pallar alltid att supa hurru =D you know me.

2009-02-11 @ 00:30:12
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0