Fett

Jag skall snart lägga mig och läsa, men först vill jag skriva av mig lite. Känner att jag behöver det. Jag har så mycket att skriva, ord som bara sprutar ut, fast ändå är det svårt att få fram dem till nånting vettigt och läsbart.

Jag har svullat som fan nu när Sofia varit här. Det har varit underbart, fastän jag fått ångest och dåligt samvete efteråt. Jag har inte spytt speciellt många gånger och det känns som att jag gått upp minst sju kilo. Så imorgon skall det bli ändring. Jag skall gå tillbaka till hur jag var innan hon kom. Hålla mig ifrån mat så mycket jag kan och istället häva i mig kaffe och röka cigg. Spy om jag äter för mycket. Se till att gå ned i vikt till helgen då älsk kommer hit igen. Om jag inte gör det kommer jag bli det där fula hemska fettot igen och jag kommer bli dumpad och ful och vilja försvinna igen.

Sofia, I just can not say no to you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0