Forgive me father for I have sinned

Idag är en svår dag. Jag känner det redan. Det kom liksom igår. Det är meningen att jag skall med Sofia och Bennie upp på stan. Till mammas jobb för att lämna in Bennies mobil, igen. Och hämta en borderlinebok som Sofia skall låna. Jag kommer inte klara det. Förstår inte ens hur jag skall klara av att ta mig ut med hundarna. Helst vill jag gömma mig under täcket och inte komma ut igen förrän ångesten har släppt mig. När jag har slagit mig fri.

Well. Här kommer ännu lite bilder från igår. Jag vet att de kan framstå som provocerande. Iof, det bryr jag mig inte särskilt mycket om. Bilderna visar en sanning och en verklighet som de flesta av oss inte vill erkänna existerar. Vad jag dick vill påverka är att allt bara är fejk. Bilderna är skapade för att visa en sanning av världen. Det är k o n s t.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0