Gahg!

Det är för fan omöjligt att få sova ut när Linda sover över här! Jag vill ju vara pigg tills Sofia kommer hit för då skall det fan inte få bli mycket till sömn, men Lindan bara förstör. Bah! Har fått i mig massa kaffe nu i alla fall och skall snart tvinga ut mig i kylan med hundarna. Fyfän, det ser jag inte fram emot. Men det blir skönt att komma in igen och ta ett varmt bad.
Well, hsh; idag dyrkar vi Crashdïet.


you're a sex bomb love machine
69 shots o' gasoline
you're a piece of good 'ol fashion
second to none you're the main attraction

sirens screaming lights are flashin'
a burst of ragin' passion
yer the cutest sweet I've ever seen
yer my lady queen obscene

Kommentarer
Postat av: linda

Äsch då, du älskar väl när jag väcker dig? ;)

2009-02-13 @ 14:12:19
URL: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0