Jag blir fan rädd

Jag blir rädd och illamående när jag läser det här inlägget i Blondinbellas blogg. Tycker verkligen Anorexi-Bulimi-kontakt att hon är rätt person att samarbeta med? Beter hon sig på detta sätt kommer hon bara öka på ångesten för dem sjuka. Visst kan det vara ett val, om man skall må dåligt eller ej, för friska personer, men för en sjuk är det nånting helt annat. Dessutom är det så uppenbart att BB själv aldrig har upplevt verklig ångest. När jag läser sånt här känner jag för att ge upp allting bara.


Kommentarer
Postat av: frida

2009-02-27 @ 21:03:38
Postat av: frida

fan jag med när jag läste det.Tror inte hon vet hur riktig ångest känns, ångest är bara ett ord som hon använder och hon missbrukar det.

2009-02-27 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0