Jodi Picoult & alla hjärtans dag

Ah, det är ju alla hjärtans dag idag! Jag har aldrig riktigt gillat dagen, men ville köpta nånting till mina bebisar. Sofia, Linda och Bennie. Fast jag gav dem deras presenter förra lördagen. Så typiskt mig. Jag orkar liksom inte vänta. Bennie blev skitglad för sin present; Nikkis Sixx Heroin diaries på engelska. Hon har den redan på svenska (den fick hon faktiskt också av mig ;P), men ville ha den på engelska också. Jag vill också ha!
Linda fick några ljus formade som kukar. Haha, jag var tvungen. Kunde liksom inte låta bli riktigt. Och Sofia... Hon fick ett spel, det är nog allt jag behöver säga :P

- - - - -

Sofia ligger och sover. Min lilla sötnos. Vi hade en helt fantastisk kväll/natt. Riktigt jävla bra. Skall låta henne sova vidare, så hon är pigg sen. Hon behöver få sova ut efter allt pluggande i veckan. Jag ska snart pallra mig ut med hundarna och sen bada, men först måste jag fortsätta läsa lite i den där Jodi-boken. Så jävla bra! Kan inte riktigt sluta läsa, fastän det gör ont som fan. Ondare för varje sida som går. Jag älskar Jodi. Hon är helt klart en av de bästa författarna som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0