Lista från Leticia

Perfekt att sätta fokus på listan istället för att bara gå runt om förakta mig själv.


1. Stänger du av mobilen när du sover? Oftast inte, men de gånger mr Borderline ringer och väcker mig vid tre, fyra på natten önskar jag att jag gjort det.
2. Vem såg dig senast naken? Sofia
3. Hur såg du ut på högstadiet? Liten, menlös, döda ögon. Typ så. Sen så ändrades min klädstil dramatiskt hela tiden. Jag vill ingenting hellre än passa in, men hur mycket jag än försökte så var det omöjligt.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Ärrad och rynkig men hängande dubbelhakor och pattar ned till knäna.
5. Hur var du på dagis? Jag gick hos dagmamma och jag var väldigt snäll. Mesig.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Jag håller distans. Är som sagt ett socialt missfoster.
7. Har du celluliter? Klart som fan, men mycket mindre nu än förut.
8. Biter du på naglarna? Ja. Det är en av de bästa saker jag vet faktiskt.  
9. Har du något handikapp? Hela jag är ett jävla handikapp.
10. Är du rädd för att få hängbröst? Jag HAR redan hängbröst. Det är liksom ingen big deal, direkt. Jag har vant mig.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Det finns Gudar och Gudinnor, inte bara en enda jävel till Gud.
12. Svär du? Hela jävla tiden typ.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Nej. Jag brukar oftast inte vara trevlig mot folk som vill pracka på mig sitt skitsnack. Jag klarar mig bättre utan sånt.
14. Hur homo är du på en skala 1-10? Åtta eller nio skulle jag tro.
15. Tror du på utomjordingar? Ja.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Sibillas korv och mos eller också min köttfärssås.
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Nånting med massa fett.
18. Har du blivit arresterad? Nej
19. Ljuger du? Nej, jag kan fan inte sånt.
20. Har du kysst en polis? Nejru
21. Är du rädd för Securitasvakter? Haha, nej. Små misslyckade poliswannabes som bara vill mucka gräl. Jag är inte rädd för dem, däremot tycker jag att de är obehagliga som fan.
22. Har du någonting att dölja? Mig själv?
23. Vad har du på din nyckelknippa? Massa nycklar och ett lejon som jag fick av min föredetta psykolog Anne-Marie. Den ger styrka.
24. Är du/har du varit gift? Jobbar på det ;)
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Glöm. Hon får ta sig hem på egen hand. Dessutom är hon min flickvän, inte pojkvän.
26. Kan du laga cyklar? Nej
27. Kan du fixa med bilar? Nej
28. Brukar du köra om? Nej
29. Kan du baka bröd? Ja, det kan jag nog.
30. Vet du hur man frostar av en frys? Jafan.
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? L world. Fuck, how wonderful!

Kommentarer
Postat av: elinleticia

Tror du vi som är psykfreaks har svårare att ljuga än andra? Jag kan inte heller ljuga. Manipulera kan jag dock - men det är ju inte direkt lögn.

2009-02-28 @ 18:44:28
URL: http://smuleliten.blogg.se/
Postat av: mana bollocks

manipulera kan jag också. det känns som att det är det enda jag verkligen kan.

2009-02-28 @ 19:33:42
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: Rumah Dijual

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0