Mardröm

Jag hade en sån hemsk jävla dröm inatt. Jag var med Bennie nånstans. I nåns hem. Jag hade extrem ångest och låg och tjöt och var helt panisk och hon bara sket i mig. Det pågick i flera timmar och hon brydde sig inte ett dugg. Det var som att hon inte såg mig. Så fort hon sa mig nånting så snäste hon bara. Senare kom det ett gäng sleazers dit vi var och då blev det ännu värre. Hon hade skitkul med en av de där tjejerna och struntade helt i mig. När jag sa att hennes hår var så fint, det såg ut precis som Mike Monroes, sa hon bara att håret var skitfult. Grinigt. Och fortsatte igga mig och ha kul med den där bruden.

Mardrömmar påverkar mig alldeles för mycket. Vafan, jag har liksom ont i magen nu! Jag borde bara kunna skaka det av mig, men jag kan inte. Jag är skräckslagen.

Kommentarer
Postat av: bennie

tror du på allvar att jag skulle göra sådär i verkligheten?

2009-02-18 @ 14:53:37
URL: http://bdoll.blogg.se/
Postat av: mana bollocks

nej, det gör jag nog inte.

2009-02-18 @ 16:01:35
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0