mental update

Humör: lugn, men kall. känner ett obehag inom mig som jag inte lyckas identifiera.
Självdestruktiva tendenser: nog finns dem där alltid
Ångestskala: vet inte
Beundran: sofia. det känns som att vi är gjorda för varandra.
Nattens drömmar: 
Skit: jag har blåsor i fan hela munnen
Läsning: berny-boken och vampyrbok
Lyckomusik: jag vill nog helst bara ha tystnad omkring mig.
Glädjande ting: jag har världens finaste hundar som alltid dyrkar mig och vill vara med mig och älskar mig. jag har världens bästa flickvän som är den första sedan jag började högstadiet som jag vågar finna tröst hos och som alltid pigga upp mig. och så har jag världens bästa vän, bennie, som är det ballast som finns och som jag alltid har kul med (förutom när vi båda två är totalkörda av ångest). jag fattar inte hur jag kan ha sånt tur som har er. ni är det bästa en människa kan ha, och jag har fått er alla fyra. det är fan fantastiskt!
Planer: fira kiba. han fyller två år idag ♥

Kommentarer
Postat av: elinleticia

Jag minns när ni hämtade honom. Tänk att han blivit så stor. Megasöt ju! Grattis Kiba!

2009-02-23 @ 12:51:57
URL: http://smuleliten.blogg.se/
Postat av: sofia

grattis Kiba



mana, du är bäst.

2009-02-23 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0