mental update

Humör: glad, uppåt. gick upp när mobilen väcte mig vid nio, med en underbar mötley-låt. har tagit mina tabletter, fått i mig kaffe, gett hundarna mat och bäddat sängen. fatta vad imponerande!
Självdestruktiva tendenser: -
Ångestskala: -
Beundran: jag!
Nattens drömmar: sofias första kärlek, E, mejlade mig om att hon ångrade att hon aldrig blivit tillsammans med sofia då när sofia var intresserad av henne. jag tänkte, jahopp, det var det då. nu är det över. sofia kommer lämna mig för E. vaknade med värk i bröstet som tyvärr fortfarande sitter kvar.
Skit: blåsorna i käften är fortfarande kvar
Läsning: sen tar vi berlin av moa-lina nånting (jag tror det är moa-lina hon heter i alla fall, men jag minns fan inte. dessa dubbelnamn är så svåra att komma ihåg ibland).
Lyckomusik: mötley.
Glädjande ting: sofia kommer hit efter praktiken idag och stannar tills imorgon <3
Planer: bada och göra mig i ordning tills baby kommer hit. läsa en hel del också. sen blir det supermys as usual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0