mental update

Humör: jag är ganska glad. känner mig dock stressad av nån anledning.
Självdestruktiva tendenser: nada
Ångestskala: lite ångest bara
Beundran: linda, som vågade berätta om sina känslor för en viss person, fastän det var skitläskigt och hon var apnervös. jag skulle fan aldrig våga göra det! linda, du rockar fett för fan!
Nattens drömmar: ingen aning 
Läsning: död tills mörkret faller - charlaine harris
Lyckomusik: wasp
Glädjande ting: mamma och pappa skall handla åt mig idag. underbart. och linda kommer hit efter jobbet.
Planer: få bort värken i skallfan

Kommentarer
Postat av: linda

Det som inte dödar en gör en starkare (skitsnack egentligen, men så jävla sant i det här fallet). Dessutom ska jag ju ändå bli tillsammans med min Johannes ;)

2009-02-12 @ 12:10:13
URL: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0