mental update

Humör: okej
Självdestruktiva tendenser: små
Ångestskala: ingen ångest hyst nu
Beundran: sofia. jävlar i helvete vad hon har pluggat den här veckan!
Nattens drömmar: det var nån komplicerad skit, men vad jag verkligen minns är att jag skadades i en olycka och fick benen typ uppfläkte. skitdjupa sår som jag försökte hålla igen med plåster men tillslut insåg att jag var tvungen att åka och sy dem.
Läsning: jag har återupptagit läsandet av picoults nineteen minutes vilket tyder på att jag verkligen börjar må bättre. det är en tung bok. tung som fan.
Lyckomusik: guns n roses.
Glädjande ting: linda skall hjälpa mig att städa lägenheten idag :) och ikväll skall vi käka mysmat. dessutom, nu är det bara en endaste dag kvar tills baby kommer hit <3
Planer: städa lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0