mental update

Humör: jag är pepp. positiv.
Självdestruktiva tendenser: eeh
Ångestskala: just nu ingen ångest, men det vänds ju jävligt fort. tänker dock försöka vara så positiv som möjligt.
Beundran: crashdïet tamajefan! det är fan inte ofta svenskar fixar att göra bra musik. nåväl, snart kommer kill sammy ta över världen ;)
Nattens drömmar: jag bryr mig inte om vad jag drömt och jag minns inte heller så.
Läsning: nånting blir det väl, även om min skalle känns för splittrad för att kunna koncentrera sig på litteratur.
Lyckomusik: crashdïet, men det borde ni ju redan ha kunnat gissa er till.
Glädjande ting: sofia kommer hit! <3
Planer: ha underbart med världens underbaraste sofia (och dyrka crashdïet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0