mental update

Humör: känner mig lugn. klok. det känns skönt. som att ingenting kan ta bort logiken i min hjärna just nu.
Självdestruktiva tendenser: inga. jag vill bara läsa och mysa med min flickvän och ha en underbar dag.
Ångestskala: ingen ångest alls. på riktigt alltså - ingen ångest alls! när var det så senast?
Beundran: jag själv. jag reser mig upp varenda gång jag fallit ned. dessutom vågade jag messa mira inatt. mira som jag saknar så jävla mycket.
Nattens drömmar: ingen aning och jag bryr mig inte heller.
Läsning: nineteen minutes - jodi picoult
Lyckomusik: jag kanske borde säga signal. ni vet, lite romantisk musik på alla hjärtans dag. men fan, jag spyr av mig själv ifall jag blir en såndär :P
Glädjande ting: livet
Planer: planer har jag inga. bara vara med sofia helt enkelt. så underbart!

Kommentarer
Postat av: Ollie

Vad skönt =)

2009-02-14 @ 12:41:42
Postat av: mana bollocks

som fään.

2009-02-14 @ 14:41:02
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0