mental update

Humör: bra. underbart fin början på morgonen med sofia här ;) ♥
Självdestruktiva tendenser: inga
Ångestskala: ytterst lite. två kanske.
NYHET: eftersom relationer är det jag har svårast för har jag bestämt mig för att börja blogga mer om mina relationer. det känns som att det är välbehövligt.
Beundran: mira. hon har klarat sig ur saker de flesta av oss inte skulle.
Nattens drömmar: dont remember
Skit: mötley crüe kommer till sverige. underbart i sig, men de kommer till peace & love och det är den veckan bennie och jag är nere i lund tillsammans med mina hundar, föräldrar och farmor och farfar. bennie är helt förkrossad och jag spenderade gårdagskvällen med att sjunga om hur mycket jag hatar mötley. fast som bennie sa så är det säkert de förbannade managernas fel igen. vince ville komma till både stockholm och göteborg och spela i sommar, men uppenbarligen blir det inte så. skitskit.
Läsning: lite blandat.
Lyckomusik: guns n roses. inte mötleykukfan iallafall.
Glädjande ting: mir finns i mitt liv igen ♥
Planer: han en underbar dag med min brud :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0