mental update

Humör: jag känner mig liten och rädd. och har extremt dåligt samvete gentemot sofia för att hon precis tog ut hundarna åt mig. hon sa att det inte gör nånting, log åt mig, försökte få mig att lugna mig, men jag kan inte. en sån liten sak och jag känner mig hemsk.
Självdestruktiva tendenser: jag tror faktiskt inte att jag har några.
Ångestskala: dimma
Beundran: erica, som skrev så himla fint till mig igår.
Nattens drömmar: står i inlägget nedan.
Skit: min ekonomi. nu stressar den ihjäl mig.
Läsning: blandat igen. försöker typ bli klar med ett gäng halvlästa böcker.
Lyckomusik: tidiga hanoi rocks.
Glädjande ting: sofia ♥
Planer: leva? njuta av att ha sofia här hsh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0