Slutkörd småbarnsmorsa

Jag känner mig som en grinig småbarnsmorsa med en jävla massa ungjävlar att ta hand om. Jag har spenderat de senaste timmarna med att städa. Lägenheten såg förjävlig ut efter gårdagskvällen och jag får ännu mer ångest när det är stökigt som fan hemma. Mitt i städningen frågade Linda när jag skall göra mat och då slog det mig; att det verkligen är som en sådan jag känner mig. De sitter vid teven och glor på nån skit medan jag har plockat skit och torkat bort öl och vin från golven. Sofia var i alla fall snäll och diskade lite förut. Nu har jag bara köket kvar att göra i ordning, men först skall jag få ta en välbehövlig paus med Berny-boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0