Stök

Sofia och jag försöker fixa mat. Potatisgratängen är lite... svår bara. Som en stor klump, men det blir säkert bra.
Bennie drog nyss härifrån och Linda hade dragit innan jag vaknade. Nu har jag en jävla extrasäng inne i teverummet att ta vara på. Sånt där stör mig. Som när de slänger skit var som helst, som att det inte spelar nån roll eftersom jag ändå brukar ha så stökit själv. Men det blir ju knappast bättre av det. Jag försöker verkligen hålla städat. Dessutom skulle jag aldrig låta mitt skräp ligga kvar hemma hos någon annan.

Jaja. Mamma och pappa är på väg hit. Bloggar mer sen.

Kommentarer
Postat av: bennie

förlåt då, men jag vet fan inte vart den ska stå.

2009-02-22 @ 15:20:21
URL: http://bdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0