Strippa = du kan inte skriva bra?

Fann en blogg där användaren verkligen dissar Champagneflickan, eller snarare Caroline Jensen själv. Var tvungen att kommentera, vill ju veta vad det är hon stör sig så mycket på. Hsh, i det andra inlägget om boken undrar bloggaren var Carolines redaktör finns och nån jäkel har kommenterat: "...hon kanske förhandlade bort redigering in natura?" Det där är ju bara elakt.
Bloggaren verkar tycka att man inte kan skriva bra om man arbetat som strippa och jag förstår verkligen inte varför. Sitter skrivförmågan i vad man arbetar med? Ja, då borde ju jag sannerligen vara skitdålig på att skriva för jag har ju varken arbete eller utbildning.
Jaja. Jag älskar iallafall boken och hoppas att fler kommer läsa den. Speciellt alla dessa människor med förutfattade meningar om strippor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du, så sa jag ju inte alls. Jag tycker att om man skriver en väldigt vardagsnära historia ska man skriva ett språk som passar. Det handlar inte om att hon är strippa. Läsförståelse FTW!

2009-02-04 @ 14:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0