Vår & wicca

Det är så vackert väder ute. Solen strålar, inga moln. Massa snö. Jag mår så jävla bra idag. Känner hopp, framtid. Som vanligt när jag börjar må bättre börjar jag återta läsandet av wicca och magi. Det funkar inte att läsa om det när jag mår dåligt. Då känner jag mig bara som en värdelös wiccan som inte borde få kalla mig wiccan. Hsh, nu funderar jag på att återuppta läsandet av den där advanced-wicca-magi-nånting-nånting (jag minns inte vad den heter). Jag har såna vårkänslor. Ännu mer av att jag lyssnar på Lacuna Coil nu. Så, jag skall göra allt jag kan för att lyckas behålla den här känslan av lycka och glädje.

(Wow, Sofia gick upp nu. Snacka om förvåning!)

Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Vad skönt att du mår bra! :) Kram på alla hjärtans dag snygging!

2009-02-14 @ 13:37:41
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: mana bollocks

tack detsamma! :)

2009-02-14 @ 14:40:43
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0