What came next was so much worse

Sixx AM. Det enda som funkar att lyssna på när jag mår såhär. Förutom Nine inch nails. Men Sixx AM ger mig mer energi. Kraft. Nine inch nails får mig bara att inte längre känna mig ensam. Sixx AM ger någonting mer än så.

Natten var den hemskaste på länge. Jag tror att jag redan i söndagsmorse förstod vad som skulle komma. Jag låg i Sofias famn på kvällen och grät och öppnade mig och sen blev det mer L Word, men egentligen var jag så långt ifrån klar.

Sofia somnade vid två och under de närsmta två timmarna blev det bara värre och värre. Först kunde jag inte ens gråta, men sen när tårarna väl kom gick det inte att få slut på dem. Det blev panisk gråt. Vid fyra fanns rösterna där igen. Jag kan inte minnas när jag senast verkligen hörde dem. Så länge sedan är det med andra ord.


Pray for me,
'Cause I don't want to
Pray for me,
If you love me.
Cross your heart and hope that I wont die before the best day of my life.
Just pray for me tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0