Allmänt

I onsdags kom Linda hit efter jobbet och sov kvar. Jag var smått utflippad och behövde någon att prata med och hon är den jag för det mesta har lättast att prata med. Jag märker aldrig av nånting dömande hos henne, fastän jag vet att jag beter mig irrelevant och är paranoid. Vi använde tarotkorten, men som så ofta annars hade de inte mycket annat att berätta än vad vi redan själva är medvetna om.
Efter skolan igår kom Bexx hit och sen Sofia. Sofia sov kvar tills imorse då hon drog till skolan. Vi låg i sängen i flera timmar och glodde på sex, sju avsnitt av L word. Underbara serie!
Jag lyckades koppla in min skrivare och har nu skrivit ut hela min bok. 120 sidor att läsa igenom och sedan börja skriva om. Det är spännande. Intressant. Kul. Jag trodde ju aldrig att jag skulle lyckas fullfölja en bok, men jag klarade det tamejfan! Läste igenom ett kapitel igår tillsammans med Sofia, som sa att hon ville läsa mer. Det är underbart när människor faktiskt intresserar sig för vad jag har att säga. Skall läsa igenom hela boken idag och sedan börja med omskrivandet. Jag har ett spännande projekt framför mig!

- - - - -

Imorgon är mamma ledig så hon kommer hit och hjälper mig med tvätten och städningen. På lördagkväll skall jag iväg på teater med Sofia och några andra och jag är skitskraj, men det går nog bra. Får lugna ned mig med lite sobril innan så ska jag nog klara av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0