Bokenkät

Senaste bokköp: de fyra pocketarna jag köpte igår, Hey Dolly av Amanda Svensson (som jag läste ut igår och riktigt hatar), Vi som hade alla rätt av Kristina Thulin och Jenny Östergren (som jag bara har ett tjugotal sidor kvar i och som jag verkligen älskar!), Flickan från Moldavien av Erik Eriksson och Överlevare mot alla odds av Barbara Biggs.

Senaste bibblolånen: jag har ingen aning, för det var så förbannat länge sedan jag lånade böcker från bibblan.

Senaste utlästa boken: Hey Dolly.

Favorittidning: Det blir nog Hennes. Fast egentligen älskar jag Sweden rock magazine, men jag har fan inte råd med den.

Plats där jag helst läser: Badkaret.

Så sorterar jag min bokhylla: jag sorterar fan inte. jag ställer in böckerna där det finns plats bara.

En bok som jag minns att jag läste när jag var liten: tvilling-böckerna och de där böcker om miranda eller vad sjutton hon nu hette. det var en serie som jag tyckte var fantastisk.

Vilken bok i min bokhylla har jag ägt längst: ingen aning.

Vad ser jag mest fram emot att läsa i vår: dunno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0