Fuckhead

Jag har läst två kapitel av Killing yourself to live av Chuck Klosterman. Jag tror att jag kommer gilla den skarpt fastän Chuck börjar boken med att totaldissa Sid och Nancy. Han skriver att Nancy var en hemsk person som typ alla hatade och att Sid var en pantad, värdelös musiker som bara var dum i huvudet. Dessutom totaldissar han även punken och påstår att det inte fanns något motiv för mordetNancy.
Jag blir skitsur. Nancy var psykiskt sjuk. Sid var kär i Nancy. Sid spelade i Pistols fastän han var en värdelös basist och han hade kul. Han dödade Nancy för att det var vad hon ville. Hon hatade sitt liv och försökte begå självmord under nästan hela sin uppväxt men alltid misslyckas. Sid gjorde slut på sitt lidande och tog sen en överdos för att han inte ville leva utan henne.

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Den måste jag läsa!

2010-08-25 @ 17:18:07
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0