Good for you, Mana. Good for you.

Jag kanske borde försöka förklara vad som hände igår, men jag vet inte hur. Jag ser att jag fick inlägget att se ut som att det var Syds Malin som gjort mig illa. Det var inte hon. Hon skulle aldrig kunna lyckas. Inlägget handlade om en vän.

Jag tog sobril och drack upp en halv flaska whiskey. Jag klunkade skiten. Det var de 300 spännen typ. jag blev full som fan. Ringde och pratade med mina föräldrar. Om vad vet jag inte, men när mamma ringde idag frågade hon om jag verkligen tvivlar på att min bror älskar mig, så jag antar att jag pratat om det. När jag sa att jag är övertygad om att han hatar mig så blev hon så ledsen. Hon säger att han brukar vara så orolig för mig. Men ändå är han nästan bara nedlåtande mot mig, typ jämt. Och det gör mig så ledsen för jag tycker faktiskt ändå om min bror.

Jag ringde Bexx, men jag vet inte vad jag snackade om. Erica höll på pch skickade massa dryga sms till Sofia, och skrev bland annat att det snart kommer ta slut mellan oss två. Jag ringde henne oupphörligen, både från min och Sofias mobil. Jag ville få tyst på tjatet, men hon var bara feg och tryckte på upptaget. Tillslut gick jag in till soffan och väckte Linda, som kallt och rakt på sak, sa till Erica att hennes liv kommer bli ett helvete ifall hon inte lämnar mig och Sofia ifred. Jag blev så stolt.
Direkt efter att Linda lagt på skickade Erica ett nytt sms till Sofia där hon skrev nån skit om att vi inte pratade med henne själva. Hah! Det var ju hon som vägrade svara.

Jag vet inte riktigt vad som hände igår, men jag har brännsår och skärsår på kroppen. Ett jack i underarmen är väldigt djupt. Jag minns inte ens att jag skar mig.

Det var kaos. Det har gått tre dagar på det nya året och jag har redan knullat sönder det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0