Grinigt inlägg

Jag är så jävla grinig just nu. Olika anledningar. Egentligen säkert inga bra anledningar, men ändå. Som det att jag loggar in på facebook och ser att min brorsa skrivit ungefär "måste hitta nytt jobb innan jag blir psykiskt sjuk för att jag aldrig får lyssna på musik." Jag menar, han om någon borde ju veta bättre.
Och Sofia vill att jag kommer till henne i helgen. Det är ju typ omöjligt. Hundvakt, hallåå? Mina föräldrar kommer inte vara det på länge. Hela förra helgen hade de brorsans hund och helgen innan det tog de hand om mina en stund. Hon föreslog att jag kunde fråga Linda, men som den hönsmamma jag är vågar jag inte lämna hundarna med henne ännu. Och så skulle jag sakna dem så inihelvete. Dessutom fattar jag inte hur jag skulle lyckas åka buss.
Och så har jag så jääävla ont i skallen.
Fast mest grinig är jag bara på att behöva existera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0