I drink of my sisters

Ligger i sängen med min laptop (som snart kommer vara Lindas - sheisse vad jag kommer sakna den!). Sofia, Linda och hundarna ligger i sängen med mig. Sofia och Linda glor på den onda cirkeln och hundarna slumrar lite.
Jag har mått bra lördag och söndag.Teatern igår gick bättre än förväntat och tiden jag spenerat med Sofia har varit helt jävla underbar.
Men så kom mina föräldrar förbi en sväng förut och började genast gnälla om ciggdoften och sa saker om att de sett att Bexx och jag rökt. Jag förstår inte ens varför de bryr sig, varför de fortsätter tjata fastän jag om och om igen berättat för dem vilken ångest det ger mig.
Så nu ligger jag här och tänker på vassa föremål och längtar efter att bara få förstöra mig själv, förstöra den förbannade jävla ångesten. Just nu förstår jag inte alls hur jag skall orka fortsätta kämpa för att mer humant liv än detta.

Kommentarer
Postat av: Defekten

föräldrar kan verkligen ha en förödande inverkan på livet. tänk på dem som vanliga människor med tvivelaktiga uppfattningar istället för föräldrar med rätt att tycka en massa skit om ens liv. om de inte kan möta en där man är och ha en positiv inverkan på en bör deras ställning i ens liv nedmonteras eller iaf ifrågasättas.

mycket lycka på dig.

2009-01-18 @ 20:56:42
URL: http://defekten.blogspot.com
Postat av: mana

tack. det där var verkligen precis vad jag behövde höra. så jävla sant det du skriver, och ändå har jag aldrig sett det så. tack! :)

2009-01-19 @ 13:24:31
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0