I treat my friends like crap

Jag gör andra så fruktansvärt illa. Jag trodde inte jag var speciellt sjuk. Men Linda skrev ett inlägg om mig i sin nya blogg och det var som att läsa en bok om en mycket sjuk person. Och det var jag. Jag mår bra av att läsa det, för jag behöver klarhet. Men hon tror att jag aldrig kunner komma lyckas manipulera henne. Ibland önskar jag så innerligt att det vore sant, men det är det inte. Jag manipulerar henne hela tiden. Drar henne hit och dit och hon är så omedveten om det. Jag antar att det är den perfekta manipulationen.

Nu vill jag bara börja DBTn. Få bekräftat att jag inte är den enda i världen som behandlar mina vänner som skit. Träffa och prata med folk som förstår. Jag behöver det så mycket.

Nu ska jag stänga av Gackts snyftmusik och ta mig ut. Hundarnas lycka är alltid så smittsam. Linda skulle behöva mina hundar när hon har ångest. Det skulle göra henne så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0