infektion

jag har precis legat inne i badrummet och spytt upp choklad och spaghetti. ögonen är glansiga. jag har slagit på en skiva med nin för att känna... trygghet.

idag varandrar jag omkring på gränsen.

messade linda. fattar inte hur jag vågade, men jag kan inte bara sitta här och... förgöra mig själv.

sometimes i get so lonely i could...

jag vill ropa på hjälp, men bättre än såhär kan jag inte. ett mess till linda. och sen se om jag kan lugna ned mig. allt bara stökas till. det känns som natt fast klockan inte är mer än 17.20. jag vill sova nu och inte vakna iger förrän det är dags för mig att bli snygg tills sofia kommer.
fast egentligen borde jag sova bort helgen också. hon borde inte behöva se mig såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0