jag är SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!

jag är sjuk. som fan. har sovit nästan hela dagen och nu när jag var ute med hundarna vinglade jag fram som en jävla alkis. helt borta i skallen och det hörs knappt vad jag säger.
så är det några ungjävlar framför mig som fortsätter smälla smällare även när jag och hundarna kommer närmre dem. när jag är precis bredvid dem tar en av idiotungarna fram en tändare och börjar tända en smällare.
"ni kan för fan inte smälla smällare med hundar i närheten!" morrade jag fram.
"jag sa ju det" gnällde en av killarna medan de andra bara såg på mig med undrande blickar. en syd-junior såg på mig med oförstående blick.
jag var rasande.
går därifrån och när vi kommit en bit kastar de en sten eller nåt så den hamnar precis bredvid kiba och skrämmer skiten ur honom och sen kastar de en smällare efter oss.
hade jag inte varit så jävla sjuk hade jag fan inte låtit dem komma undan med det. kiba vågar förfan knappt gå ut just nu! och ni föräldrar som köper smällare till ungjävlarna; jag hoppas de smäller sönder sig själva! för de är fan så mycketbättre än att de skall skrämma skiten ur mina hundar.

JÄVLA IDIOTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0