jag jag jag

Jag älskar ju att babbla om mig själv så jag snodde listan härifrån.

1. Fullständigt namn?
Mana Frideborg Angelica Christina Tunmats
2. Ålder?
23
3.Vart bor du?
Örebro
4. Bor tillsammans med?
mina hundar :D
5. Färg på ditt hus?
jag vet fan inte
6. Hus eller lägenhet?
lägenhet. fast jag vill bo i hus.
7. När är du född?
1985
8. Klass?
överklass, right?
9. Vilket år tar du studenten?
jag tvingades hoppa av gymnasiet när jag var 17
10. Något jobb?
nope. men jag kan ju alltid drömma.
11. När gick du upp i morse?
efter tolv nångång
12. När ska du sova?
vet inte.
13. Duschat idag?
nej, men badat tre gånger
14. Kramat någon idag?
mina hundar
15. Pussat någon idag?
hundarna igen. kiba älskar att pussas med mig.
17. Dagens klädsel?
mjukiskläder och hängpattar ofc.
18. Dagens smink?
inget. orka?
19. Dagens sötnos?
mina hundar såklart.
20. Dagens roligaste?
alltså... dagen har inte varit speciellt rolig...

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst?
hur sjutton är det meningen att jag skall kunna veta det?
23. Vem kramade du senast?
kiba i guess
24. Hur många har varit otrogen mot dig?
...
25. Har du pojk-/flickvän?
världens finaste flickvän
26. Vem pratade du med i telefon senast?
pappa tror jag
27. Vem fick du senast sms ifrån?
sofia <3

SENASTE:
28. Personen du tänkte på?
sofian
29. Personen du kysste?
sofia
30. Gången du spydde?
i måndags
31. Gången du grät?
jag vet inte. antar att jag var full för annars har jag väldigt svårt för att gråta numera.
32. Pizzan du åt?
idag. men en bra pizza.
33. Gången du va i Göteborg?
nån sommar för några år sedan. var där med min dåvarande pojkvän rickard och hans familj.
34. Gången du var i Stockholm?
det var nog när jag såg manson.
35. Gången du drack alkohol?
idag.

ANTINGEN ELLER:
36. Svart eller vitt?
svart
37. Hund eller katt?
utan tvekan hund
38. Ut och festa eller hemma och mysa?
fest här hemma :D
39. Tvspel eller datorspel?
brädspel
40. Spindel eller orm?
orm <3
41. Natt eller dag?
natt
42. Lunarstorm, helgon eller Playahead?
helgon, men jag gillar det inte
43. Ragga eller bli uppraggad?
ragga på sofia :D
44. Big Brother eller Paradise hotel?
bb
45. Blont eller svart hår?
just nu säger jag blont
46. Har du blåa ögon eller bruna?
blå
47. Choklad eller lakrits?
choklad
48. Göteborg eller Stockholm?
göteborg. gillar fan inte sthlm.
49. Högerhänt eller vänsterhänt?
höger
50. Coca cola eller fanta?
coke
51. Pizza eller kebab?
pizza
52. Randigt eller prickigt?
båda!
53. Älska eller älskas?
älskas
54. Leva eller dö?
uppenbarligen det första, annars skulle jag ju fan inte sitta här nu.

ANTAL:
55. Personer du älskar?
jag har svårt för att älska.
56. Personer du hatar?
hat är väldigt starkt.
57. Gånger du varit full?
för många.
58. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period?
ingen
59. Glassar du ätit på en dag?
åtta tror jag
60. Festivaler du varit på/ska på detta året?
ingen?
61. Gånger du haft minnesluckor?
vet inte
62. Gånger du varit hög?
aldrig
63. Personer, djur du saknar just nu?
sofia och bexxbennien
64. Gånger ditt hjärta brustit?
två

VEM:
65. Vill du kyssa nu?
sofia
66. Ska du träffa imorgon?
sofia och bennie doll
67. Sjöng du senast för?
mig själv
68. Hade du senast en msn-konversation med?
sofia. just nu.
69. Spelade du tvspel med senast?
syd?
70. Vill du ta med på resa nu?
mike monroe
71. Vill du kasta en sten i huvudet på?
mig själv?
72. Förtjänar att dö?
du?
73. Är söt?
hundarna :D och baby <3
74. Vill du sova jämsides med i natt?
sofia, men hundarna duger finfint de med :)

VAD:
75. Gör dig glad?
mina hundar. intelligens.
76. Gör dig ledsen?
att jag inte riktigt lyckas dra mig upp över ytan.
77. Vill du helst göra nu?
sobrila
78. Önskar du att du slapp göra?
ha huvudvärk
79. Vill du ha nu?
sobril
80. Önskar du dig i födelsedagspresent?
en till hund :D
81. Längtar du till?
imorgon <3
82. Tycker du om dina betyg?
jag har ju typ inga betyg
83. Ångrar du i ditt liv?
att jag lät folk trycka ned mig
84. Är det bästa som hänt dig?
mina hundar, utan tvekan.
85. Hur mycket är klockan? 22.53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0