kinda like it in a coma

Jag fick sån enorm ångest igår. Jag vet inte om jag skrev det. Vägrade ta sobril eftersom jag knappt har några kvar. De skall finnas där till nödsituationer. Jag bara undrar; hur vet jag när det är en nödsituation?

Igår innan jag drog iväg till Marieberg med mina föräldrar hukade jag mig över toastolen och spydde ur mig all skit. Efteråt kände jag en lättnad jag aldrig tidigare känt av att spy. Det kändes som att jag kunde andas igen.

På Marieberg hittade jag fyra böcker jag köpte och sen satte vi oss på ett fik och jag var allt annat än levande. Pappa och jag blev lite osams och mamma hörde nästan aldrig vad jag sa för att rösten var så hes. Det var skönt att komma hem igen, ta ett bad och läsa (Dolly av Amanda Svensson som är en av de vidrigaste [läs: värdelösa] böcker jag nånsin läst) och sen senare på kvällen kom Linda. Hon märkte helt klart hur körd jag var, men ändå stannade hon. Och hon hade med sig dagboken åt mig! Och pommes och cola. Tack sötnos!

- - - - -

Nu ska jag bada och läsa och försöka att inte gå under.

- - - - -

Hey you caught me in a coma
And I don't think I wanna
Ever come back to this...world again
Kinda like it in a coma
'Cause no one's ever gonna
Oh, make me come back to this...world again
Now I feel as if I'm floating away
I can't feel all the pressure
And I like it this way

coma - guns n roses
genial tamejfan!

Kommentarer
Postat av: linda

Som om jag skulle dra bara för ångest? (inte "bara", men du fattar).

Angående hundvakt; jag är det gärna men jag vågar nog inte än. Det gör inget att du är hönsmamma, för jag är hönsbarn (typ).

<3

2009-01-27 @ 22:21:29
URL: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0