Livrädd

Jag är livrädd. På helspänn. Kan inte koppla av. Så fort det slår i dörren till trappuppgången håller jag på att skita ned mig. Mår illa. Vill spy, men har ingenting att spy upp. Mår så... skräckslaget. Idag är en sån dag jag helst bara skulle lägga mig ned i sängen och... dö, typ. Det är tur att Sofia kommer idag för annars vet jag inte vad jag skulle göra. Vad jag skulle ta mig till. Skall spela lite fia med knuff på datorn och lyssna på GnR och låtsas att jag klarar av att koppla av. I need to.

Kommentarer
Postat av: ssspatient

ujuj, det känner jag igen, minsta ljud som inte är förväntat hoppar man till av, kroppen ställer in sig på skräckläge på några millisekunder...



om du vill kan du nå mig via min sida (mail)..

2009-01-25 @ 08:21:22
URL: http://ssspatient.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0