Lördag

I lördags var jag på stan. Helt otroligt. Sofia och jag gick upp vid tolv, försenade för att hon såklart var tvungen att skita i typ två timmar innan, så stackars Linda fick fördriva tiden inne på Korthuset (fnys) tills vi kom.
Jag var manisk och glad och när vi träffade mamma en sväng sa hon åt mig att ta djupa andetag. Jag såg hög ut och det skulle inte förvåna mig om det var vad folk trodde. Synd för dem då. Jag klarade det i alla fall och jag köpte fyra pocketar på Akademibokhandeln och hundgodis till mina små bebisar.

Sofias kompis Sandra kom in från Karlskoga innan vi gick hem från stan till mig och vi spenderade tiden med att sitta i köket och spela fia och bara... existera.


Linda. She's so damn beautiful.


Bennie (måste lära mig skriva Bennie och inte Bexx) var en zombie.


Sofias kompis Sandra. Så söt ju! :) Och jag tror faktiskt inte att hon tyckte illa om mig. Imponerande :D


Världens finaste brud <3


Jag och den rosa kuken jag fick av Sofia i julklapp.


Bennie insisterade på att rita dessa...öh, grejer, på oss alla. "För att visa att jag har varit här" som hon sa. Hennes högra arm är fylld med dem och tydligen vill hon ha såna tatueringar.


Linda slog på nån hemskt 90-talslåt så när Bennie gick iväg till datorn för att slå på nånting annat kände jag mig lättad och sa: "Bennies musiksmak kan man i alla fall lita på." FNYS! Hon slog på jävla Barbie girl med Aqua och så började hon och Linda dansa omkring som galningar.


Trots den hemska musiken tror jag aldrig jag älskat mina vänner så mycket som då.


Underbara människa!


Senare på kvällen kom Ollonet förbi, med öl som en lycklig Mana drack av. Mys och mums och bara så ni vet så är mina vänner de bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Varför ska det vara Bennie nu???

2009-01-27 @ 00:49:33
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: mana

ja du, fråga henne :P av nån anledning gillar hon inte bexx. jag tror jag får återgå till att kalla henne belsebub :D

2009-01-27 @ 11:42:14
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0