Mental update

Humör: Jag typ... känner mig sprallig. Visst, jag är fortfarande smått sjuk men fan så mycket bättre än igår. Och solen skiner, inga moln, ingen blåst och sen kommer Sofia hit <3 Jag ska dra med henne till Willys och köpa mer blonderingsskit och sen fixa håret grönt. Och ikväll är det Lets dance, som jag aldrig sett förut, men Blondinbella är ju med och då måste jag fan se. Haha.
Självdestruktiva tendenser: ignorerar.
Ångestskala: ignorerar den med.
Lyckoläsning: nya hennes som kom med posten idag.
Lyckomusik: wasp. jag kan inte sluta. igår fick jag värsta chocken när jag insåg att det faktiskt är w a s p jag lyssnar på. hade jag aldrig kunnat tro.
Glädjande ting: jag har värsta vårkänslorna. ja, redan.
Planer: bada tills sofia kommer. hah.

Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Haha, jag känner likadant med Let´s Dance. XD



Vet du att jag drömde om dig i natt igen? Jag var och hälsade på dig och du gav mig två kameror. Haha! Jag tolkar det som att du ger mig möjlighet att se sådant jag annars inte skulle se. Om du förstår vad jag menar. :)

2009-01-09 @ 14:05:14
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: Nikolina

hejhej, allt bra ? :D

2009-01-09 @ 14:08:33
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: mana

ceriadwen: haha, fränt att du drömmer om mig så ofta =) jag brukade drömma en hel del om dig förut, men nu var det ett tag sedan.

förstår absolut hur du menar =) drömmar kan vara så jävla givande ibland.

2009-01-09 @ 14:11:06
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0