Mental update

Humör: vet inte. ganska okej. dock sådär... dryg. trött på amatörer.
Självdestruktiva tendenser: inga faktiskt
Ångestskala: venne. lite kanske? men inte fan äre möe iallafall.
Nattens drömmar: massor, men några saker utmärkte sig. 1, shane - från L Word - var med och hon var sjukt deprimerad. varför? hon hade knullat en kille (eh, what?) och fått en könssjukdom så hon höll på att förvandlas till en hund. 2, jag blev tillsammans med en sleazer, och när han sa till mig och bexx (bennie) att crashdïet funnit en ny sångare och planerade att gå in i studion till hösten blev jag helt maniskt glad. såja.
Lyckoläsning: nånting
Lyckomusik: hanoi rocks. even a rock n roller needs peace and quiet in his personal life. typ.
Glädjande ting: sofia är minmin
Planer: läsa. städa. träffa mina föräldrar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0