Mental update

Humör: Nervös. Haha, jag är redan nervös inför teatern på lördag :P
Självdestruktiva tendenser: Inga. Imorgon är det hela två veckor sedan jag skar eller brände mig senast!
Ångestskala: Lite smått bara, men jag klarar mig.
Nattens drömmar: Det enda jag minns var en sak om mig och Sofia som jag fan inte tänker skriva här :P Men för första gången på länge var det ingen mardröm. Äntligen en skön natts sömn utan paniska avbrott pga mardrömmar.  
Lyckoläsning: Min egen bok såklart.
Lyckomusik: guns n roses.
Glädjande ting: Min bok. Och Sofia som är världens bästa ♥ Och så fick jag mina två blåa slingor idag som jag beställt från tradera! =)
Planer: Läsa igenom min bok. Annars; inget.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, världens underbaraste dröm, eller hur? :P

det kommer gå bra på lördag, du klarar det.



<3

2009-01-15 @ 15:30:32
Postat av: mana

hahaha. jag vetefan om underbar passa in på drömmen ;P

2009-01-15 @ 18:08:29
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: sofia

haha nej, därför jag skrev så

2009-01-15 @ 20:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0