Paranoia

Jag är otäckt paranoid idag. Var nyss iväg till affären och handlade lite (wow, fatta att jag handlar på egen hand!) och tog vägen genom källaren. Jag fick för mig att någon var efter mig och fullkomligt kutade ut i friheten. Inne i affären gick det bra. Det var den där söta bruden, som alltid är så trevlig, som jobbade. När det är grinkärringen som jobbar känner jag för att antingen sjunka under jorden eller slå ett trubbigt föremål i hennes skalle. (För några månader sedan, då jag var 23, bad hon om mitt leg och när hon såg på det muttrade hon fram, jaa, det var knappt! Wtf?! Det är fem år sedan jag var arton, så vadå knappt?). På vägen hem gick jag återigen genom källaren. Öppnade första dörren och kände genast att jag borde tagit med mig en kniv. Skyndade mig igenom rummen, med huvudet farandes hit och dit, och väl uppe i trappen trodde jag att någon stod och gömde sig bakom dörren med en yxa eller dylikt. Fuck. Hatar när jag blir sån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0