Rock n roll junkie

Jag har haft den bästa natten på... jag vet inte, men jävligt lång tid iallafall. Sofia är så jävla, jävla underbarast och jag är tacksammast i världen för att jag har henne.

- - - - -

Ikväll kommer mamma och pappa hit för att hjälpa mig fixa nån sorts budget. Det behövs sannerligen. Såhär kan jag ju inte ha det. Jag känner mig nervös, men så tänker jag på kommentaren jag fick i förra inlägget: "föräldrar kan verkligen ha en förödande inverkan på livet. tänk på dem som vanliga människor med tvivelaktiga uppfattningar istället för föräldrar med rätt att tycka en massa skit om ens liv. om de inte kan möta en där man är och ha en positiv inverkan på en bör deras ställning i ens liv nedmonteras eller iaf ifrågasättas."
Och nu känner jag mig lugnare. Jag har liksom aldrig sett det så, fastän det är så sant. Så, med den kommentaren i mitt medvetande kommer jag klara deras besök galant.

Kommentarer
Postat av: Ollie

Skulle nog införa restriktionen att det är sant från det att man fyllt 18 år.

2009-01-20 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0