Rövhöl

Det är farligt att erkänna saker i bloggen. Efter att ha skrivit om mitt spyende igår fick jag sån jävla ångest av att jag ens erkänt det här, istället för att skriva om det i min psykblogg. Ibland känns det som att jag inte borde erkänna nånting alls. Anledningarna till att jag bloggar är dels för att skriva av mig och dels för att andra som är psykiskt sjuka skall kunna känna igen sig och på nåt sätt finna tröst. Men jag vet ju att det även blir en hel del rövhöl som läser vad jag skriver, och det skrämmer mig som bara fan. Det får mig att fundera på att sluta blogga. Jag tänker inte dock. Jag tänker inte låta idioterna vinna. Jag är Mana. Jag är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0