smällar

det finns smällar som gör ont. så ont att inte ens whiskey och tabletter dämpar det. när syd lämnade mig för malin var det en smäll, men den smällen var ingenting mot den jag fått nu.
hon har skrivit ett långt jävla inlägg i sin lösenordsskyddade blogg om mig. om sitt hat till mig. om hur jag gjort henne nånting, som jag själv inte minns. det var på nyår. jag blev så full att jag inte hade nån kontroll och jag minns inte ett skit. och hon berättar inte vad det är jag gjort.
men det värsta är ändå att hon säger att jag förstör bexx ungdom. bexx är min bästa vän. jag vill aldrig göra henne illa. att få läsa att jag förstör bexx... fan, jag blir hellre lämnad av den jag älskar tusen gånger om. det är säkert.

det enda jag kan tänka på är att ta alla mina sobril och svälja ner med all whiskey. men det skulle inte funka. dels för att sofia är här, dels för att det säkert är för lite och dels för att jag inte kan lämna mina hundar. eller mina föräldrar. jag vill dö för mina föräldrar. de har aldrig gjort nånting för att förtjäna en så jävlig dotter som jag. men jag vet att de - speciellt pappa - skulle gå under om jag dog, och det får inte hända. det får inte.

jag blandar whiskey och sobril. lyssnar på manson. manson, den enda som aldrig kommer lämna mig. jag har sagt till olle att jag lämnar honom nu. jag måste. hon pratade med honom om vad jag gjort. så han kommer lämna mig, och jag vägrar det. jag lämnar hellre än att bli lämnad.
jag funderar även på att lämna bexx, för finns det nån - förutom hundarna och mamma och pappa - som jag inte vill göra illa så är det bexx. jag minns bara den där lilla glada, dryga, kaxiga ungen. jag vill inte förstöra hennes liv. jag vill inte. jag får inte. jag ska inte.
men jag vill verkligen inte leva utan henne.

och så kommer coma white. manson. det är jag. mira har alltid sagt det. om nån skulle förstå nu så är det mira, men jag har inte ens hennes jävla nummer.

jag vill inte. JAG VILL FÖR FAN INTE!

Kommentarer
Postat av: frida

fan, jag förstår dig, jag förstår dem.. fan vad jobbigt. men fan ta dig om du lämnar mig!!!love you

2009-01-02 @ 19:13:31
URL: http://eldfageln.blogg.se/
Postat av: elinleticia

Älskade vän, den där bruden är skogstokig! Hon häver ur sig sån skit att man blir mörkrädd. Uppenbarligen är hon inte klar med vad hon gjorde, vilket var en jävla handling. Därför projicerar hon allt på dig. Du är den raraste människa jag känner, jag fattar inte att du ska behöva utsättas för såna här idioter. Men tänk så här - så här lång tid efter, så är det inte Syd som står i fokuset för hennes uppmärksamhet - utan DU. Sånt intryck gjorde du att du inte lämnar henne ifred. Hon vet vad hon gjort och det grämer henne antagligen att hon inte kan få bekräftelse på att det verkligen var rätt. Skit i henne älskade Mana. Jag behöver dig så jag ...jag är egoistisk nu....men försvinn inte. Jag skulle inte klara av att leva utan lillesyrran.

2009-01-03 @ 10:20:20
URL: http://smuleliten.blogg.se/
Postat av: my

vad har hon för blogadress? jag tycker att det är hemskt. men hur har du lyckats läsa om det om hennes blog är lösenordskydddaD?

2009-03-05 @ 10:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0